Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

10 idei de afaceri cu mare potenţial în anul 2018

28.02.2018

10 idei de afaceri cu mare potenţial în anul 2018

 

Fiindcă de obicei practica ne omoară, în acest curs este exemplificată şi explicată pas cu pas, realizarea la propriu a 10 modele de planuri de afaceri pentru categorii diferite:

- afacere online;

- afacere offline;

- afacere la domiciliu;

- afacere in mediul rural.

Partea practică a acestui curs conţine 10 idei de afaceri cu mare potenţial în anul 2018. Acestea vor fi analizate în detaliu. Cele 10 idei de afaceri sunt:

1. Firmă de training de specialitate şi consiliere în dezvoltare personală;

2. Firmă de cursuri pentru copii;

3. Firmă de organizare evenimente;

4. Firmă de reparații laptop-uri și tablete / programe şi servicii software;

5. Magazin online;

6. Croitorie de nișă / Croitorie bespoke (haine și costume făcute la comandă);

7. Cultivarea plantelor medicinale;

8. Fotograf pentru copii;

9. Confecționare de decorațiuni și ornamente handmade;

10. Firmă de marketing şi consultanta online.

Ce va conţine planul de afacere propus de noi?

- situaţia pieţei

- capitalul iniţial necesar;

- etapele demarării, cu paşi concreţi de parcurs;

- organizarea activităţii (cum arată o zi obişnuită de lucru);

- venituri, cheltuieli şi, implicit, profitabilitatea afacerii;

- factori de risc/factori de succes

Multe persoane inițiază afacerea proprie bazându-se pe calitățile și abilitățile de care dispun, de experiența sau calificarea pe care au acumulat-o pe parcursul activității precedente ori pe un hobby.

Deseori ele consideră că angajatorul lor nu a identificat sau nu a valorificat cea mai bună oportunitate. Uneori ele au idei potențiale de îmbunătățire, dar angajatorul nu le-a permis să le realizeze, de aceea vor să încerce singure să le pună în practică în mod independent. Alteori, având relații cu terții în virtutea responsabilităților de serviciu, ele speră că vor putea explora aceste avantaje având propria afacere.

Alții speră să acopere golurile de pe piață, găsind astfel oportunități de afaceri. Antreprenorul diferă de manager ca fiind o persoană ce poate explora aceste oportunități inovative. Motivațiile pot fi diferite la început, însă în virtutea faptului că antreprenorul observă oportunitățile și caută metode de a le valorifica, el diferă deja de un simplu angajat.

Desigur, pot fi create oportunități prin forțele proprii, datorită inovațiilor:

- Ideea nu trebuie neapărat să fie proprie, ea poate fi împrumutată, oferită de un inovator. Inovatorii mai des vând ideea, decât s-o implementeze.

- Inovație înseamnă, de asemenea, a face lucruri într-o altă manieră decât ceilalți sau mai ieftin decât ceilalți.

- Noile tendințe și noile tehnologii ce presupun utilizarea computerului, a serviciilor de vânzare E-commerce pot fi exemple de inovație.

- Pot fi implementate noi căi de a aduce produsele sau serviciile pe piață, de exemplu, vânzări directe, vânzări prin Internet sau telefon.

Creativitatea este o formă specifică a gândirii, care permite elaborarea ideilor noi și neobișnuite. Acest mod de gândire permite unui antreprenor începător sau cu experiență să vadă oportunități pentru a iniția sau a extinde afacerea, să analizeze din mai multe puncte de vedere situațiile neordinare, să adopte decizii riscante, să activeze cu succes.

 

ZjY2M