Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența de navigare. Dacă folosiți website-ul nostru, sunteți de acord cu salvarea de cookie-uri în calculatorul / dispozitivul Dvs. Pentru mai multe opțiuni cu privire la cookies, accesați secțiunea setări a browser-ului Dvs.

Ofertă specială

arr3Reducere de 70%Campania “Reducere de 70%” vă oferă posibilitatea de a urma orice curs online la preţ redus cu...

Reducere 50%

Preţ redus 87,00 LEI (17,85 EUR)
Preţ redus 10,00 LEI (2,05 EUR)
Preţ redus 10,00 LEI (2,05 EUR)

Best Seller

Preţ redus 25,00 LEI (5,13 EUR)
Preţ redus 87,00 LEI (17,85 EUR)



Strategie corporativă

Acest curs studiază deciziile fundamentale care trebuie luate în legătură cu viitoarul organizației și cu modul în care aceste decizii sunt identificate, evaluate și implementate. Principala temă este necesitatea de a lua în considerare nu numai abordarea rațională în deciziile strategice, ci și aspectele creatoare ale unor astfel de decizii.

Durată

22 cursuri

Tematica

1. Despre strategia corporativă;

2. Teorii despre strategia corporativă;

3. Analiza mediului;

4. Analiza pieței;

5. Analiza concurenței;

6. Analiza clienților;

7. Analiza resurselor;

8. Analiza resurselor umane;

9. Analiza resurselor financiare;

10. Analiza resurselor operaționale;

11. Elemente de context ale organizației;

12. Misiunea și obiectivele organizației;

13. Opțiuni strategice bazate pe resurse;

14. Opțiuni strategice bazate pe piață;

15. Evaluarea și selectarea strategiei - partea I;

16. Evaluarea și selectarea strategiei - partea a II-a;

17. Găsirea căii strategice de evoluție;

18. Strategia, structura și stilul organizației;

19. Alocarea resurselor, controlul și planificarea strategică;

20. Structura organizațională și aspectele umane;

21. Gestionarea schimbării strategice;

22. Crearea unei strategii corporative unitare.

Descriere

Scopul cursului este de a trata strategia corporativă într-un mod clar, bine structurat și integrativ, incluzând atât organizațiile din mediul privat câ și cele din sectorul public. Pot fi specificate următoarele obiective:

- Să se ofere un studiu exhaustiv al tuturor domeniilor de studiu legate de strategia corporativă;

- Să se prezinte problemele practice și problemele de strategie corporativă astfel încât compromisurile și constrângerile organizațiilor reale să fie luate în considerație;

- Să se asiste organizațiile în realizarea de valoare adăugată pentru activele lor prin dezvoltarea unei strategii corporative de succes;

- Să se exploreze atât abordările raționale, cât și cele creatoare în dezvoltarea strategiei corporative;

- Să se stimuleze evaluarea critică a teoriilor majore, mai ales în ceea ce privește aplicarea lor în organizații;

- Să se evidențieze implicațiile internaționale ale procesului strategiei corporative.

Cui se adresează?

- Persoanelor care doresc să se formeze şi să se perfectioneze în acest domeniu printr-o abordare practică, urmărind dezvoltarea aptitudinilor, abilităţilor şi competenţelor specifice.

- Studenților, absolvenților de facultate, antreprenorilor, managerilor, celor care doresc să înceapă o afacere în 2020 și celor care doresc să se perfecționeze în acest domeniu.

De ce să urmăm acest curs?

 

- Veți găsi teme foarte bine structurate, structura fiecărui capitol cuprinde: introducere, principii strategice cheie, studii de caz, întrebări, lecturi suplimentare;

- Veți considera utile atât discuțiile practice, cât și cadrul teoretic. Veți putea face legătura între toate acestea și propria dumneavoastră experiență;

- Cazurile și listele prezentate, abordările structurate și natura exhaustivă a textului vor oferi un compendiu util pentru aplicarea în practică a ideilor.

 


PĂRERILE ŞI ÎNTREBĂRILE VIZITATORILOR

NDQ5YTQ5